Μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις

Καλύπτουμε τις συνεχώς αυξανόμενες ανάγκες σας

Με φιλικό περιβάλλον εργασίας και δυνατότητα προσαρμογής των λειτουργιών του στις ιδιαίτερες απαιτήσεις της επιχείρησής σας, το Soft1 Series 5 προσφέρει στους ανθρώπους σας όλα όσα χρειάζονται για την εκτέλεση των καθημερινών τους εργασιών.

Όλα όσα χρειάζεστε

Παρακολουθήστε την επιχείρησή σας από παντού

Τώρα μπορείτε να έχετε πρόσβαση στα δεδομένα σας ακόμα και αν δεν βρίσκεστε στην εταιρεία σας. Βελτιώστε το ανταγωνιστικό σας πλεονέκτημα με την δυνατότητα παροχής πληροφοριών σε πραγματικό χρόνο και από οποιαδήποτε συσκευή.

Χρησιμοποιήστε μόνο αυτά που χρειάζεστε

Το ERP είναι αρκετά ευέλικτο αφού μπορείτε να επιλέξετε μόνο τα υποσυστήματα (modules) που χρειάζεστε σήμερα ενώ σας δίνει την δυνατότητα να προσθέσετε ενότητες καθώς αναπτύσσεστε.

Όλα σε μία λύση

Συγκεντρώστε όλα όσα χρειάζεστε σε ένα σύστημα. Αυτοματοποιείστε γρήγορα και αποτελεσματικά όλες τις καθημερινές εργασίες της επιχείρησής σας, βελτιώνοντας την εξυπηρέτηση των πελατών σας και μειώνοντας τα έξοδα.

Πάρτε γρηγορότερα αποφάσεις

Ένα ενοποιημένο σύστημα που περιέχει ακριβή δεδομένα σε πραγματικό χρόνο, σας επιτρέπει να πάρετε γρήγορα σωστές αποφάσεις, οδηγώντας σας στην αύξηση της κερδοφορίας.

Ξεκινήστε γρήγορα

Αποκτήστε μία εφαρμογή που είναι εύκολη στην εκμάθηση και στη χρήση. Κερδίστε χρόνο και επικεντρωθείτε στην ανάπτυξη της επιχείρησής σας.

Μειώστε τα έξοδά σας

Μειώστε τα διοικητικά και λειτουργικά κόστη με ένα ενιαίο σύστημα ERP ενώ παράλληλα εξαλείψτε τις καθυστερήσεις και τα λάθη.

Ξεκινήστε σήμερα με το Softone Series 5

Open Enterprise edition
Classic edition
Τα προϊόντα της έκδοσης Open Enterprise διατίθενται στα ακόλουθα μοντέλα λειτουργίας:

On Premise

ASK

Cloud

Prime Plus

1,83 ανά ημέρα / ανά χρήστη
  • Διαχείριση Αποθήκης
  • Εμπορική Δραστηριότητα
  • Διαχείριση Συναλλασσόμενων
  • Χρηματοοικονομική Διαχείριση
  • Advanced Reporting Tools
  • Δυνατότητα Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης
  • Λογιστικές Ενότητες
  • Βασική λειτουργικότητα CRM
  • Web & Mobile εφαρμογές
  • Web Report, myCustomer, QuickView, MyPortal

Business

2,50 ανά ημέρα / ανά χρήστη
  • Διαχείριση Αποθήκης
  • Εμπορική Δραστηριότητα
  • Διαχείριση Συναλλασσόμενων
  • Reporting Tools
  • Δυνατότητα Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης
  • Customization Tools
  • CRM
  • Δυνατότητα επιλογής 4 επιπλέον modules
  • Web & Mobile εφαρμογές
  • Web Report, myCustomer, QuickView, MyPortal

Value

3,07 ανά ημέρα / ανά χρήστη
  • Διαχείριση Αποθήκης
  • Εμπορική Δραστηριότητα
  • Διαχείριση Συναλλασσόμενων
  • Χρηματοοικονομική Διαχείριση
  • Reporting Tools
  • Δυνατότητα Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης
  • Customization Tools
  • Δυνατότητα επιλογής 4 επιπλέον modules
  • Web & Mobile εφαρμογές
  • Web Report, myCustomer, QuickView, MyPortal

Οι παραπάνω τιμές αφορούν ετήσια χρέωση και δεν συμπεριλαμβάνεται Φ.Π.Α.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει ότι θα έχετε την καλύτερη εμπειρία στον ιστότοπό μας.