Startup

Αναπτύξτε την επιχείρησή σας γρηγορότερα

Προτείνουμε λύσεις για να καλύψουν τις ανάγκες σας!

Διαχειριστείτε τις εργασίες σας με μία εφαρμογή, εξαιρετικά εύκολη στην εκμάθηση και τη χρήση. Κερδίστε χρόνο και επικεντρωθείτε σε αυτό που έχει αξία είναι την ανάπτυξη της επιχείρησής σας.

Όλα όσα χρειάζεστε

Παρακολουθήστε την επιχείρησή σας από παντού

Τώρα μπορείτε να έχετε πρόσβαση στα δεδομένα σας ακόμα και αν δεν βρίσκεστε στην εταιρεία σας. Βελτιώστε το ανταγωνιστικό σας πλεονέκτημα με την δυνατότητα παροχής πληροφοριών σε πραγματικό χρόνο και από οποιαδήποτε συσκευή.

Χρησιμοποιήστε μόνο αυτά που χρειάζεστε

Το ERP είναι αρκετά ευέλικτο αφού μπορείτε να επιλέξετε μόνο τα υποσυστήματα (modules) που χρειάζεστε σήμερα ενώ σας δίνει την δυνατότητα να προσθέσετε ενότητες καθώς αναπτύσσεστε.

Ξεκινήστε οικονομικά

Δε χρειάζεται να σπαταλάτε ένα σωρό λεφτά για την αγορά λογισμικού. Αποκτήστε μία εφαρμογή που μπορεί να μεγαλώνει όσο μεγαλώνει και η επιχείρησή σας.

Πάρτε γρηγορότερα αποφάσεις

Ένα ενοποιημένο σύστημα που περιέχει ακριβή δεδομένα σε πραγματικό χρόνο, σας επιτρέπει να πάρετε γρήγορα σωστές αποφάσεις, οδηγώντας σας στην αύξηση της κερδοφορίας.

Ξεκινήστε γρήγορα

Αποκτήστε μία εφαρμογή που είναι εύκολη στην εκμάθηση και στη χρήση. Κερδίστε χρόνο και επικεντρωθείτε στην ανάπτυξη της επιχείρησής σας.

Μειώστε τα έξοδά σας

Μειώστε τα διοικητικά και λειτουργικά κόστη με ένα ενιαίο σύστημα ERP ενώ παράλληλα εξαλείψτε τις καθυστερήσεις και τα λάθη.

Ξεκινήστε σήμερα με το Softone Series 5

Open Enterprise edition
Classic edition
Τα προϊόντα της έκδοσης Open Enterprise διατίθενται στα ακόλουθα μοντέλα λειτουργίας:

On Premise

ASK

Cloud

Express

1,13 ανά ημέρα / ανά χρήστη
  • Διαχείριση Αποθήκης
  • Εμπορική Δραστηριότητα
  • Διαχείριση Συναλλασσόμενων
  • Reporting Tools
  • Δυνατότητα Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης
  • Βασική λειτουργικότητα CRM
  • Δυνατότητα επιλογής 3 επιπλέον modules
  • Web & Mobile εφαρμογές
  • Web Report, myCustomer, QuickView, MyPortal

Prime

1,40 ανά ημέρα / ανά χρήστη
  • Διαχείριση Αποθήκης
  • Εμπορική Δραστηριότητα
  • Διαχείριση Συναλλασσόμενων
  • Χρηματοοικονομική Διαχείριση
  • Reporting Tools
  • Δυνατότητα Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης
  • Βασική λειτουργικότητα CRM
  • Δυνατότητα επιλογής 2 επιπλέον modules
  • Web & Mobile εφαρμογές
  • Web Report, myCustomer, QuickView, MyPortal

Prime Plus

1,83 ανά ημέρα / ανά χρήστη
  • Διαχείριση Αποθήκης
  • Εμπορική Δραστηριότητα
  • Διαχείριση Συναλλασσόμενων
  • Χρηματοοικονομική Διαχείριση
  • Advanced Reporting Tools
  • Δυνατότητα Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης
  • Λογιστικές Ενότητες
  • Βασική λειτουργικότητα CRM
  • Web & Mobile εφαρμογές
  • Web Report, myCustomer, QuickView, MyPortal

Οι παραπάνω τιμές αφορούν ετήσια χρέωση και δεν συμπεριλαμβάνεται Φ.Π.Α.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει ότι θα έχετε την καλύτερη εμπειρία στον ιστότοπό μας.